Isnin, Julai 05, 2010

lama nyer x update

since JKSM blok page ni aku dah x dapat nk update citer aku da,...tp pg ni aku bukak ok lak. hehe
nk blok utube blok la..tp jgn la blok blogspot aku nih..wadah penulisan aku cewahh hehehe
mlm jumaat lps aku lpak putrajaya ngn mama n abah aku..zahra pn ikut sekalu mana leh tinggal dak kecik tu haha!!
sb plan sabtu g tgk intan kawen n ahad g majlis cukur jambul dini hafiy..tp x jd cukur jambul sb atok dia xder. sian kak ngah penat bertungkus lumus buat gift.xpe la..janji ada kenduri n kambing 2 ekor yg cmel di buat sedekah. majlis tu buat kat ijok n ikut style sana makan nasi ambeng/ambang. yg menjadi adatnye biasakan kita mkn ns tu reramai satu dulang kan..tp ni bungus beramai2...sb aku tny nenek dia yg berkat doa kita masa duduk dpn nasi tu. tp yg best nyer abah terkulat2 depan nasi tu ingatkan nk mkn sesama tp diorg terus bungus..haha.atul yg tgk kejadian tu mmg tergelak2 sakan bila smp umah dia kata aku x leh lupe muka abah time tu...pastu abah pn bungkus la ikut diorg..atul la tukang gelak nyer haha..banyak gile nasi tu mmg muntah la klo mkn 2 org..aku , adik kembar aku mengadap bile sampai putrajaya mlm td.

Tiada ulasan: