Rabu, Jun 16, 2010

Today n Yesterday!

semlm buat pertama kalinye aku berjogging..emm..adalah dlm 420 meter..hehe..mmg rasa lega sgt2..seb bek x kejang otot kaki aku nih. itu pn laki aku ajak..dia kata aku ni lembek je xder semangat. mmg la..hidupku hanya utk mu n zahra...no sosial2 tau x? jauh sekali nk cuti2 mesia..
mlm aku cepat letih dah..anak aku pn penat dia asik je main kat umah babysitter tu yg mlmnye cepat tdo..penat. terjaga kol 3.30 pagi nk solat isyak..ttibe alahai..anak aku merengek2 nk susu..dia ni mmg menyusu badan klo mlm hr.Langsung aku tertdo..xdo la solat isyak sabar je la..
pagi je bangun send laki aku ke stadium paroi. dia g keje..
zahra lak tdo x bgn2..sampai umah sambung tdo lg..aku lak mandi n solat subuh..(klo lbt2 mmg xdo la kangd ia bangun x dapat nk mandi etc!)..seawal 7.25 pg td dia dah jaga..mcm biasa dia klo terjaga awal mesti la berak..te[at sangkaan aku. ni dah kol 7.40 pg babysitter lak x sampai2 lg..aku ni dan2 lak nk terberak adui saba jela..so aku pn letak anak aku kt luar aku buang hajat la..melalak2 zahra kat luar pintu toilet. dia bkn leh tggl sorang2..mmg out loud dia melalak kesian sgt2..pastu aku pujuk2 dia n dia melalak2 time aku bersihkan berak dia..n madikan sekali. n titibe kak ita sampai..dia trus masuk sb dgr zahra menangis2..cemas la..dia sampai lmbt. biasa aa ayat 1st dia say sory sb salah set jam..biasa aa tu aku dah byk kali dgr..dia pn bukan keje cam kita2 ni just sit at home..mmg x sedar date n time.
da trus capai zahra n aku pn bersiap nk g keje..dah lmbt dah aku pn apalagi amik je bj yang x payah di gosok..n tinggal gosok tudung je...n trus g keje..emm arini bos aku masuk keje setelah seminggu lebih cuti kawen..heheh..karang kena lapor diri ..

Tiada ulasan: